Animék vs. Edward 2-0

2010.10.04. 20:54

  Sziasztok! Mint azt most meg fogjátok tudni, én vagyok a bog "anime-buzi" -kevésbé kedves olvasóinkat megkérném: KUSSOLJATOK, NEM VAGYOK BUZI!!- szerkesztője, és előreláthatólag minden nap be fogok linkelni egy-egy rész különböző animékből. A mostani animét még az A+-on láttam anno, és nagyon megtetszett. Szerintem jó pofa. Ha pozitív visszajelzést kap eme bejegyzésem, akkor tovább folytatom a "sorozatot", ha pedig nem.... nos, hát akkor is, tehát tök mindegy. Szóval itt is van a videó: 

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemnyoc.blog.hu/api/trackback/id/tr402345056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása